Tento podvodní skútr je vytvořen jako jednoturbínový přístroj se středovou hnací vrtulí. To je předpoklad pro soustředěný centrální výkon jednoho rotoru s menším odporem vody, než mají běžné dvoumotorové přístroje. Tak je dosaženo lepší efektivity pohonu a v zásadě tedy i lepších jízdních parametrů.
Sklopné rukojeti pak zajišťují skvělou manipulovatelnost a skladnost skútru. Warp je tak příjemným společníkem nejen ve vodě, ale i pro uložení a přemísťování.
Rukojeti na skútru Warp 10 jsou sklopné. Znamená to, že pro manipulaci a skladování je tento přístroj uživatelsky velice příjemný. | Při čelním pohledu je jasně patrná konstrukce pohonu. Jedná se o jednomotorový přístroj se středovou hnací vrtulí. | Přepínání rychlostí se děje posunutím ovladače na pravém boku skútru. Tím se snižuje či zvyšuje použitý příkon elektrické soustavy a tedy se i upravuje rychlost jízdy. Použitý okamžitý příkon má pak vliv na dobu, po kterou lze se skútrem pod vodou jet. | ||||||
Podvodní skútr Warp 10 umožňuje jak klidnou poznávací jízdu při potápění, tak i doslova dovádění při různých variacích na téma tance pod vodou. |