Délka záruky je 24 měsíců.
V případě,že zboží je zakoupeno na fakturu - IČO, nebo za účelem dalšího prodeje, má se za to, že je ujednán obchodní vztah s odkazem na Obchodní zákon a zde je poskytnuta doba záruky v délce 6 měsíců.
1. Kupující může reklamaci uplatnit:
a) pouze u prodávajícího kde bylo zboží zakoupeno.
2. Kupující může vadu zboží reklamovat:
a) písemně zasláním na adresu provozovny prodávajícího
b) osobně v provozovně prodávajícího
Reklamaci není možné uplatnit emailem.
3. Vady zboží je možno reklamovat nejpozději do uplynutí záruční doby.
4. Kupující je při reklamaci povinen předložit:
a) reklamované zboží společně s kompletním příslušenstvím,
b) kopii daňového dokladu,
c) záruční, případně dodací list,
d) zprávu pro servisní techniky (v čem se závada projevuje a jaký je důvod reklamace)
e) kontaktní údaje (jméno a příjmení, adresa, telefonní kontakt)
f) list pro vyznačení garančních prohlídek.
5. Reklamace musí být vyřízena nejpozději do 30 dnů ode dne jejího doručení, případně ode dne předání reklamovaného zboží.
Reklamace se nevztahuje na:
Ve výše uvedených případech bude oprava provedena na náklady kupujícího s jeho souhlasem.
Náhradní díly prodávané v eshopu jsou prodávány jako spotřební materiál a jejich životnost je dle podmínek použití maximálně 6 měsíců. Musí být montovány na daný typ vozidla a pouze odborným mechanikem, pokud tomu tak není záruka zaniká.
Motorové stroje dodávané v krabicích doporučujeme nechat sestavit a seřídit odborným servisem. Vady způsobené neodbornou montáží nepodléhají záruce.
Neoprávněná reklamace
Pokud prodávající zjistí (testováním), že reklamovaný výrobek není vadný nebo nesplňuje kriteria výrobce pro záruční reklamaci, považuje se reklamace za neoprávněnou a reklamovaný výrobek bude kupujícímu vrácen.
Platnost od 1.ledna 2012
V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 44
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz
Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, Která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.